עיצוב עצמות לחיים

עצמות לחיים הן חלק מרכזי בפנים הן יכולות להקנות לנו מראה סימטרי מושלם שמשדר צעירות ורעננות או להראות שקועות ולהקנות למראה הפנים מראה עייף ומבוגר. כיום ניתן לבצע עיצוב עצמות לחיים ולשנות את המראה וכמובן באופן ישיר את ההרגשה שלנו. מראה בריא מעניק לנו ביטחון ומוטיבציה להצליח בחיים. עיצוב עצמות לחיים מיועד לנשים מבוגרות אשר בדרך כלל סובלות מנסיגה של עצמות הפנים בעזרת עיצוב עצמות לחיים ניתן למתוח את העור ולעצב מחדש את מראה הלחיים ולהקנות לפנים מראה צעיר זוהר ורענן, עיצוב עצמות הלחיים מתאים גם לנשים צעירות אשר מעוניינות לשפר את המראה שלהן באם הן מרגישות שלא בנוח.

טיפול בקמטי הבעה

באופן טבעי מתישהו כולנו נסבול מקמטי הבעה הנוצרים בפנינו בעקבות הבעות הפנים שלנו, ישנם המון הבעות שאנו משתמשים בהן באופן קבוע כל יום ביומו, אם זה קמטים שנוצרים על ידי חיוך או צחוק (אנו מקווים שאתם צוחקים הרבה) או בגלל הבעות פנים הנוצרות בעקבות כעס. הנקודה ברורה לכולנו יהיה במוקדם או במאוחר קמטי הבעה בפנים. האמת שביופי מרכז האסתטיקה המוביל בחיפה מעניקים טיפול בקמטי הבעה ברמה הגבוהה ביותר תוך ניסיון אדיר של שנים רבות ואהבה אמיתית למראה אסתטי טבעי וצעיר.

הדגשת עצמות לחיים

הדגשת עצמות לחיים

אצלינו בקליניקה "האמת שביופי" ניתנים טיפולי ואסתטיקה ברמה הגבוהה ביותר, במקצועיות גבוהה ובהתאמה אישית לכל פונה. מתוך ניסיון מצטבר והצלחות רבות, בגישה קשובה ומכבדת.  בשלב כלשהו בחיים יעמיקו קמטי ההבעה שלנו, בשל איבוד האלסטיות והנפח של העור ובערבות שימוש בשרירי הפנים שלנו כתגובות למצבי חיים כגון צחוק ועצב, כיווץ ומתיחה של השפתיים ושרירי הלחיים, והגנטיקה ואורח החיים שלנו יקבעו כמה מהר או לאט נגיע למצב הזה. שבו קמטי ההבעה יעמיקו לחריצים, צידי הפה ייראו כמו סוגריים ועצמות החיים יאבדו את חוזקן. טיפול בעצמות הלחיים עם חומצה היאלורונית ובוטוקס זו אפשרות טיפול לא ניתוחי לשיפור קווי המתאר של הפנים, מתוך אהבה לאסתטיקה וניסיון רב שנים.

הדגשת עצמות לחיים ללא חתכים וללא ניתוחים

חומצה היאלורונית היא חומר המיוצר באופן טבעי על ידי הגוף וידוע ביכולתו למשוך ולשמור על לחות. כאשר הוא מוזרק לעור, הוא יכול להוסיף נפח ולהחליק קמטים, לעגל או לחדד נקודות מסוימות לפי רצונו של המטפל ובהתאם לפנים של הלקוח. מה שהופך אותו לבחירה פופולרית לחידוש הפנים. בוטוקס, לעומת זאת, הוא נוירומודולטור הפועל על ידי הרפיית השרירים הגורמים לקמטים. כאשר הוא מוזרק לשרירים סביב הלחיים, העיניים והפה, זה יכול להחליק קמטים, למנוע היווצרות חדשים ולפסל בעדינות תוספות מבורכות להדגשת היופי הטבעי.

כדי להדגיש את עצמות הלחיים המטפל המוסמך והמנוסה ישתמש בהזרקות כדי ליצור מראה מוגדר ומפוסל יותר, כמו גם מראה צעיר ורענן יותר.

הליך קצת עם תוצאות לאורך זמן

תהליך הדגשת עצמות לחיים נעשה בדרך כלל באמצעות מחט עדינה והרדמה מקומית או קרם הרדמה כדי למזער את אי הנוחות. ההזרקות נמשכות דקות ספורות בלבד והתוצאות הן מיידיות, לעיתים עלולות להופיע נפיחות ואדמומיות באתר ההזרקה, אך הן חולפות בתוך זמן קצר. והתוצאות של טיפולים יכולות להימשך מספר חודשים עד שנה, תלוי במוצר הספציפי בו נעשה שימוש ובסוג העור וגילו של האדם. אתם תמיד מוזמנים ליצור עמנו קשר, באתר או בטלפון ואפילו להגיע כדי להתייעץ עימנו, וביחד נוכל להעריך את הצרכים האישיים והרצונות, מול האפשרויות הקיימות ולעזור לך לקבוע את ההליך המתאים לך.

הדגשת עצמות לחיים